A leggyakoribb válasz
Legújabb válasz
Travian Válaszok
Kezdd a kérdéseddel
Keresés a kérdésre való válasszal
A válasz megtalálása egyszerű. Válaszd ki a főkategóriát, majd a megjelenő kategóriákból a megfelelőt, amíg megkapod a keresett választ. Abban az esetben ha nem kapsz választ, a végén lehetőséget, hogy kapcsolatba léphess velünk.
Kérdésem...
Keresés kulcszóra
Könnyen megtalálhatod kérdésedre a választ, ha beírsz egy kulcsszót a keresőbe. Egy példa: Szeretnéd tudni hogyan bonthatsz le egy épületet? Írd be, hogy bont és egyből megjelennek azon találatok, amelyek a kulcsszóhoz kapcsolódnak.
Keresés az oldaltérképen
Az oldaltérképen szoktál keresni a többi weboldalon is? Gond egy szál se, használd a Válaszok oldaltérkép funkcióját.
Épületek - Gyülekezőtér
Feltételek: nincs
A falvad harcosai gyülekeznek itt. Várnak hogy mehessenek hódítani, harcolni, rabolni, vagy éppen támogatni szövetséges falvakat. Szövetséges vagy MNT szerződésben álló játékos, vagy saját klántárs támadása esetén, egy figyelmeztetést kapsz:
"Figyelem! Biztosan meg akarsz támadni egy barátot?"
A gyülekezőtérről kiküldött támadásokat a kiküldés utántól számítva 90 másodpercig lehet visszahívni.
A gyülekezőtered szintje meghatározzal a katapultal kiválasztható célokat:
- 1. szinten csak véletlen "célzás" választható
- 3, 5, 10 szinten növekszik a választható célpontok száma
- 10. szinten minden épület becélozható, kivétel a rejtekhely, a köfaragó, és a csapdakészítö (viszont véletlen célzással el lehet találni)
- A 20. szinten és legalább 20 katapult esetén két célpontot is választhatsz, ugyanazokkal a lehetöségekkel mint a 10. szinten. A katapultok támadóereje ilyenkor persze felezödik, tehat olyan mintha az egyik célra is 10 katapult menne, meg a másikra is.
Célzórendszer
Ne feledd, hogy az előző szint céljai természetesen magasabb szinteken is kiválaszthatóak! A felsorolásból hiányzó épületek, közvetlenül nem vehetők célba.
Gyülekezőtér 1. szint |
Gyülekezőtér 3. szint |
Gyülekezőtér 5. szint |
Gyülekezőtér 10. szint |
Véletlen |
Raktár |
Pékség |
Akadémia |
|
Magtár |
Agyagégető |
Kovács |
|
|
Agyagbánya |
Kaszárnya |
|
|
Malom |
Sörfőzde |
|
|
Vasöntöde |
Követség |
|
|
Iron mine |
Nagy kaszárnya |
|
|
Fafeldolgozó |
Nagy istálló |
|
|
Favágó |
Hősök háza |
|
|
Búzamező |
Lóitató |
|
|
|
Főépület |
|
|
|
Piac |
|
|
|
Palota |
|
|
|
Gyülekezőtér |
|
|
|
Rezidencia |
|
|
|
Istálló |
|
|
|
Gyakorlótér |
|
|
|
Tanácsháza |
|
|
|
Kereskedelmi központ |
|
|
|
Kincstár |
|
|
|
Világcsoda |
|
|
|
Műhely |
Beérkező támadás/rablás
A beérkező támadásokat/rablásokat lehetőséged van megjelölni színkódokkal. Ezen felül, a fejlécek is külön jelölhetők, ezzel javítva a gyülekezőtér átláthatóságát!
A fejlécek színkódjai:
- Piros = Beérkező támadás vagy rablás
- Zöld = Visszatérő vagy támogatásba érkező csapatok
- Sárga= Távozó saját csapatok
- Lila= Beérkező csapatok, a faluhoz csatolt oázisba. (A csapatok vagy támogatásba, vagy támadásba, vagy rablásba érkeznek)
5 különböző fület találsz a gyülekezőtérnél:
- Kezelés: Ezen a helyen tudod magasabb szintre fejleszteni a gyülekezőtered vagy aktiválni/deaktiválni a Menekülés funkciót (ez egy Aranyklubbos funkció)
- Nézet: Itt láthatsz minden kimenő és bejövő, állomásozó csapatot a falvadba. 4 ikont találsz a jobb felső sarokban, ami segít tovább szűrni, hogy pontosan mit szeretnél látni: bejövő csapatokat, kimenő csapatokat, csapatokat a falvadban vagy oázisaiban, csapatokat más falvakban vagy oázisokban.
- Egységek kiküldése: Ezen a fülön tudod útnak indítani a csapataidat
- Harcszimulátor: Itt tudod kiszámolni, mennyi veszteséggel járhat a támadásod. A részletes leírásért kattints ide.
- Farmlista: A Farmlista egy aranyklubbos funkció, így csak akkor látod, ha aktiváltad. A részletes leírást itt találod.
Kimenő/bejövő korlátozások
Kattints ide a további részletekért a korlátozással és csapatokkal kapcsolatban.
Ezeken felül, a támadást/rablást/támogatást küldő falu nevén kívül, annak koordinátái is láthatóak.
Abban az esetben, ha a beérkező támadásban részt vevő egységek száma kevesebb, mint a falu gyülekezőtere, akkor a védelemben látható a beérkező támadást alkotó egységek típusa. Példának:
0 0 ? 0 0 0 ? 0 0
A pontos szám nem fog látszani. De a fake támadás már nem maradhat rejtve.
A szintenként változó építési költségek és kulturális pontok termelési értékei itt taláhatóak.
Az építési idők teljes táblázata ezen a linken (normál) vagy ezen a linken (speed) érhető el.